Na de levering en/of de dienstverlening

Uiteraard hopen wij dat uw ervaring bij ons positief is, en dat u tevreden bent over onze dienstverlening. 

Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.
 


Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening.
Doe dit zo snel mogelijk.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt.
Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.
Het is in uw eigen belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. 
Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 7 dagen worden beantwoord.
Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 7 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten. 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.